Home » Generelt » Fem overvejelser for Point of Sale Hardware og Software

Fem overvejelser for Point of Sale Hardware og Software

Uanset om du ejer en beklædning boutique, Gaveshop, Sportsforretning eller enhver anden forbruger merchandise outlet, beslutter på et punkt af sale (POS) systemimplementering kan blive en afgørende faktor, der påvirker om du gemme lykkes eller mislykkes. Her er fem elementer til at overveje før du køber:

1. at få den rigtige implementeringsgruppen

Out-of-the-box løsninger kan arbejde for nogle virksomheder, men de fleste vil drage fordel af en professionel analyse og implementering. Virksomheder, der er oplevet i, for eksempel, Microsoft punkt salg implementeringer kan bidrage til at guide dig mod at vælge den rette hardware samt installation af det underliggende netværk og tilpasning af softwaren.

2. vælge softwaren, der passer til dine behov

Hvis du ejer en boutique, er din softwarebehov forskellige fra dem af en restaurant ejer. Microsoft Dynamics Retail Management System (også kendt som Microsoft RMS eller Microsoft Dynamics-RMS), for eksempel, er skræddersyet til små til mellemstore detailhandlere. Det kan automatisere lager, automatisere indkøb forvaltning og strømline transaktionsbehandling, samtidig være skalerbar til dine behov, som din virksomhed vokser.

3. minimere forstyrrelser

Implementering af ny hardware og software kræver en vis grad af afbrydelse, men du bør vælge en løsning, der er specielt designet til nem implementering og vedtagelse. Med andre ord din butik bør forblive åben for forretning og dine medarbejdere skal kunne hurtigt lære systemet. Microsoft POS løsninger, for eksempel, Udnyt indbyggede guider og intuitive brugergrænseflader for at gøre læring system hurtig og smertefri.

4. integration med andre softwareløsninger

Selv om den software, du vælger strømliner POS transaktioner, medmindre det er integreret med andre systemer ikke vil du få mest ud af din investering. Ideelt set din pointe på salg software bør oprette forbindelse til dine forretningsoplysninger og processer og være i stand til at kommunikere med, for eksempel, Microsoft Office programmer som Word og Excel.

5. styrkelse af marketingaktiviteter

Salg software bedste punkt kan blive en vigtig del af din markedsføring værktøjskasse. Takket være sporingsfunktioner, POS software kan gør det muligt at iværksætte meget målrettede marketing til at vælge kunder, såsom dem, der har købt visse elementer i fortiden eller dem, der har angivet en præference for visse merchandise. Derudover skal det tillade dig at oprette kampagner og rabatter, samt foreslå op-sælger ved kassen, så dine medarbejdere kan tale om produkter til dine kunder.

Husk, at når du vælger et punkt af salg softwareløsning, bør du være i stand til at få alle de funktioner, du har brug for. For eksempel, kan du hurtigt føje nye poster til databasen, eller aktivere en matrix, der tillader dig at skelne mellem lignende elementer (såsom den samme kjole stil) af attributten (som størrelse og farve). Du vil ligeledes udskrive tilpassede etiketter til dine prisskilte. Måske du har brug for software, der vil arbejde for flere butikker, eller måske tilpasset rapportering og målinger er afgørende for din virksomhed. Den nederste linje er, at med den rette implementering team, salg software og hardware kan katapult din detailhandel virksomhed til højder af vækst og succes.


Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *