Home » Generelt » Ni Sure Fire måder at øge din karriere

Ni Sure Fire måder at øge din karriere

1. differentiere sig selv ved hjælp af en personlig værdi Proposition. En PVP en beskrivelse af hvordan din unikke blanding af fem centrale elementer skaber og/eller tilføjer værdi til en organisation og mennesker i den. En personlig gennemgang af disse elementer minder dig om alle de stærke og positive ting, du bringer til bordet og det påpeger de mangler, skal du lukke før du kan positionere dig mere effektivt. Undersøge hvert enkelt element adskilt, kombinere alle data og lavet en kortfattet resumé af hvad du har at tilbyde.

De fem elementer er:

Viden du har om de begivenheder og tendenser inden for kritisk at eller af størst interesse for dit firma og kunder;

Former for interne og eksterne netværk, som du kan udnytte til at opfylde virksomhedens/klient behov;

Din evne til at generere og gennemføre superior løsninger på organisatoriske problemer og bekymringer;

De faglige, tekniske eller interpersonelle redskaber du kan bringe til at bære i key situationer og; Endelig,

Personlige egenskaber og styrker du har der adskiller dig fra andre i organisationen.

2. Beskriv dig selv med hensyn til de resultater, du opretter, ikke de aktiviteter du deltage i. Mode en one-line proklamation, en marketing slogan om man vil, der afspejler de resultater, du opretter til din virksomhed og dens kunder.

3. gør det din personlige mission til altid at andre, herunder din chef, ser godt ud. Nogen sagde engang, “du kan få noget, du ønsker; alt du skal gøre er giver andre, hvad de ønsker.” Mens der er ulige undtagelsen være sikker på, de fleste mennesker er fair og ærlige — villig til at dele kredit hvor det skyldes. Gør andre ser godt fejer du op i deres succes og næsten garanterer, at de vil hjælpe dig nyde din egne succeser.

4. være en can-do person; tage til hjertet ord, som den gamle sang, “den vanskelige jeg kan gøre lige nu; det umulige vil tage et stykke tid.” I stedet for at sige siger “Jeg har aldrig gjort det,”, “Jeg vil lære hvordan det skal gøres.” Vær ikke bange for stejle læring kurver. Husk organisationen hyret dig fordi du var smart. Søg lejlighed i vanskeligheder snarere end vanskeligheder i mulighederne.

5. udvikle succes fra fiaskoer. Vær ikke bange for at fejle eller begå fejl. Men hvis du gør enten tage ansvar — ikke projekt eller rationalisere. Indrømme en fejl eller svigt og bevæger sig fremad er proaktiv ikke reaktive. Først og fremmest, identificere og husk læringsmuligheder i situationen. Glemme alt andet og flytte.

6. beder om hjælp. IQ udvider eksponentielt. Sammen, bringe to mennesker fire gange intelligensen. Super-helten individualisme er ofte virker mod hensigten.

7. Husk Pareto-princippet, eller 80/20 reglen, som det er mere almindeligt kendt. Firs procent af din effektivitet kommer fra tyve procent af dine aktiviteter. Administrere dine prioriteter og ikke spilder tid på spinding dine hjul af engagerende uvigtige aktivitet.

8. få dig selv foran et publikum. Lær at lave effektive præsentationer og gøre så mange som du kan. Gode præsentationer er mark af en ægte professionel. Du, dine ideer og færdigheder modtager bredere koncerneksponering, som i min erfaring, kan resultere i udfordrende nye tildelinger, større budgetter, større generel anerkendelse og selv rejser og forfremmelser.

9. udvikle og bruge interne og eksterne netværk, både formelle og uformelle. Folk der netværk godt ofte modtage og flytte oplysninger hurtigere, skære igennem organisatoriske politik mere hurtigt og skabe løsninger bedre egnet til deres virksomheders behov. Forskning i forskellige typer af organisationer viser, at dem, der udvikler og bruger netværk som regel komme til at tjene på mere succesfulde hold, modtager tidlig kampagner oftere, får højere kompensation og få bedre ydeevne anmeldelser.


Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *